Obchodní podmínky

Objednávka zboží

Veškeré objednávky prostřednictvím našeho obchodu jsou brány za závazné. Na objednávce musí být přesně uvedeno celé jméno, adresa doručení a druh zboží, které si kupující objednal.(jméno, přijmení, celá adresa doručení, druh zboží s danou velikosti,telefon, e-mail) Možnost telefonické objednávky. viz. Kontakt.
Vámi zadané osobní údaje jsou považovány za důvěrné.

Zboží, které je skladem, Vám bude zasláno do 10 pracovních dnů. V případě, že Vámi objednané zboží nebude skladem, budete prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky informováni o dodání zboží.

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být nepoškozené bez známek užívání (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem vrátí kupujícímu částku. Vrácená částka se bude rovnat částce za zboží uvedené ve faktuře. Náklady za poštovné a balné, které musel vynaložit kupující se vracet nebudou.

Nejsem plátcem DPH.

Způsob doručení, poštovné

Vámi objednané zboží bude zasláno prostřednictvím České pošty, nebo ho lze vyzvednout na adrese sídla firmy.                     Cena poštovného a balného je 90,- Kč.

Pokud Vámi objednané zboží nemůžeme doručit najednou,za zbylé zboží zaslané následující dobírkou poštovné a balné neplatíte.

Záruka

Záruční doba dle zákona činí 24 měsíců od data zakoupení (převzetí) zboží. Záruka se vztahuje pouze na závady vzniklé při běžném používání výrobku. Na závady způsobené nešetrným zacházením, neodbornými úpravami a špatnou manipulací se záruka nevztahuje. Na použité zboží se záruka nevztahuje.

Reklamace

Kupující je povinen zboží doručené prodávajícím zkontrolovat. V případě zjištění závady je kupující povinen do tří pracovních dnů od převzetí zboží informovat prodávajícího e-mailem nebo písemně o zjištění závady. Vznikne-li na zboží vada k reklamaci,může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně. (jméno kupujícího, adresa, e-mail, číslo faktury a popis závady). Po obdržení oznámení o závadě, je prodávající povinen kupujícího informovat do tří dnů o postupu uplatnění reklamace. Pro vyřízení reklamace je nutné, aby kupující doručil zpět reklamované zboží s přijatou fakturou. Zboží na reklamaci popřípadě k výměně nezasílejte na dobírku. Toto zboží nebude námi převzato. Reklamace se řídí právními předpisy Občanského zákoníku č. 40/64 Sb. a dle zákona na ochranu spotřebitele č. 643/92 Sb. V případě, že se kupující rozhodne uplatnit reklamaci, hradí poštovné zásilky k nám. Vyreklamované zboží Vám zašleme zpět na naše náklady.

V případě, že se kupující rozhodne zaslat zboží zpět kvůli výměně (špatná volba velikosti,atd.) hradí poštovné v plné výši. Reklamace se nevztahuje na zboží, které bylo poškozeno kupujícím při otevírání zásilky. (rozříznutí zboží nebo jiné poškození způsobené otevřením zásilky).

Na použité zboží se reklamace nevztahuje.

UPOZORNĚNÍ

Zboží zasílané naší firmou je značeno. Nebude-li se jednat při výměně, vrácení, reklamaci o naše zboží,zásilka nebude vyřízena ani vrácena.